tysdag 20. mars 2007

Vårteikn i marsfargen

Sola skin i Bergen i dag, og fotoapparatet har vore i bruk ute for første gong på lenge.
Eg hadde gløymt å setje inn SDkortet, og det er ikkje plass til mange foto i apparatet, men nokre vårteikn var det plass til. Her er resten.
Og medan vi ventar på at byen skal stå i full Rhododendron flor, kan vi kikke på denne sida.
Å, kor eg gler meg til Bergen kler seg i vår-stasen og me ser Gullregn og Rhododendron kor vi vender oss.
Då er det vakkert, så ulileg vakkert.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg elsker denne bloggen! Det er så moro å lese de tankene og assosiasjonene du har og får frem med fargene! Gleder meg til å følge med videre også, Stå på Tone!

Klem

Tone sa...

Takk for oppmuntring, Silja. Det gjer bestandig godt!

Mauricio sa...

Very, very beautifull!!!

Have a good weekend :o)

Anonym sa...

Det var et veldig fint bilde, det lover om full blomstring, sommer og sol og og og..
:-)
Du har en veldig fin blogg!!
Takk for kommentar i min blogg. Er det bildet av meg som sitter og strikker inne i båten du tenker på? :-) Kald som bare pokker, fingrene var helt stive, men strikke, det skulle jeg! Hehhe, trøyen måtte jo bli ferdig før Fuglemamma fikk babyen sin, og det rakk jeg jo!
Fortsatt god påske!!