søndag 11. mars 2007

Eksperiment i mars fargen

Eg stakk ein tur ned i by'n sist torsdag, og handla over evne.

Eg kom heim med garn i veldig mange fargar.Eg har jo ikkje noko garnlager frå før, så eg har skaffa meg eit. Ull, tråd og ikkje minst, NÅLER til nålfilting var i posane eg drassa med meg heim.

Eg gler meg orntlig til å prøve filte-nålene no.Ok, eg kunne jo ikkje vente, så eg eg har jo alt prøvd bitte litt.

Det VAR verkeleg gøy, og enklare enn eg trudde.


NO GLER EG MEG til å utforske dette!





3 kommentarer:

malla-b sa...

hei har du to blogger? Tur eg var inne og såg på ei fin veske på ein anna. Det et gøy med toving, men eg har ikkje jobba så mykje med det

illu-mina sa...

Hei, så flott med denne bloggen. Den var inspirerende. Og nå er du lagt inn som favoritt på listen min. Jeg har tovet en del med filtenåler, jeg vet ikke hvor du bor, men på Stoff og stil er alt billigere enn på Panduro. Ull, nåler og halvfabrikata.(vesker som er ferdig tovet og bare skal pyntes.)
Halleluja sier jeg og er enig, rangeringen er klar.
Jeg titter innom igjen, ha en fortryllende dag.

Anonym sa...

Nålefilting blir så fint på det en strikker og tover. Har ikke gjort det ennå,men det blir vel en dag. RBK møter Brann tror jeg 24 april eller noe der om kring. Er ikke så intressert i fotbal. så må det beste laget vinne. Ha en super dag :)