onsdag 28. februar 2007

Blå video: Jeff Buckley Hallelujah

Eg set stor pris på Leonard Cohen som låtskrivar og som artist. Likevel, når det kjem til Hallelujah er det Jeff Buckley eg held som den beste til å framføra låten. Det er trasig å høyre dei 4 norske gitarkameratane når det går an å høyre J. Buckley. Trass i at eg har krympa meg når eg har høyrt dei og ikkje heilt forstått at det er dei som har vunne det norske folk, tenkjer eg at; vel så har ein fin låt nådd fleire av mine landsmenn.Ingenting så ille at det ikkje er godt for noko.

Eg var så heldig at denne videoen passar inn i Året i farger allongen:



LYTT GJERNE TIL DESSE OG:

Her er Hallelujah slik dei fleste av oss kjenner den best.
Denne og likar eg veldig godt. Vel det er vel ingen Buckley versjon eg ikkje likar.

1 kommentar:

Elin sa...

Hei igjen! Takk for kjekk tilbakemelding! Kanskje benyttar eg meg av tilbodet om å ringe deg. Skal prøve meg på paint+foto når eg får tid.
Så du har 2 bloggar? Og så proft med denne musikken, då. Veldig kjekt å høyre på Jeff Buckley, tusen takk!
Åndenes hus såg eg opp att for nokre veker sidan, heilt fantastisk, tykkjer eg.
Og Olav H. Hauge er ein av mine favorittar og + Saabye Christensen.
Eg vil gjerne ha bloggen din på lenkje-lista mi, er det ok?